Yeni bağlantılar kurun ve rekabet gücünüzü arttırın!
Bir sosyal medya yönetim ajansı olarak Qoropa Ajans, tam şeffaflık ilkesi ile hareket eder. Böylece, dijital dünyadaki çalışmalarımızın, marka değerinizi nasıl arttırdığını görebilirsiniz.
Etkili sosyal medya yönetimi ve pazarlama stratejilerine olan bağlılığımız, çevrimiçi pazarlama ihtiyaçlarınız için değerli bir ağ kaynağı oluşturur. Kampanyanızın başlangıcı sırasında size derinlemesine bir sosyal medya pazarlama stratejisi analizi sunar. Bu şekilde hedeflerinize ulaşmak için hangi taktikleri uygulayacağımızı tam olarak bilirsiniz.
İhtiyaçlarınıza ve bütçenize uyacak şekilde tasarlanmış bir sosyal medya pazarlama stratejisiyle sosyal medya katılımınızı ve pazarlama çalışmalarınızı artırabilirsiniz. Ekibimiz, daha yüksek yatırım getirisi sağlayan etkili sosyal medya dijital pazarlama planları oluşturmak için hedef kitlenizi belirler.
Stratejilerinizi geliştirmek ve markanızla alakalı belirli anahtar kelimeleri ve konuları hedeflemek için analiz ve veri izleme araçlarından yararlanıyoruz. Aşağıda, sosyal medya yönetim ajansı ile çalışmaya başlamadan önce aklınıza takılabilecek soruları yanıtladık:
Sosyal medya platformları dünya çapında insanların çoğunluğu tarafından günlük olarak kullanılmaktadır.
Hedef kitlenizle etkileşimi artırmak ve çevrimiçi görünürlüğü artırmak için bu platformları kullanmamak, markanıza zarar verir. Pek çok tüketici, satın almaya karar vermeden önce incelemek üzere bir markanın sosyal medya sayfalarını veya profilini arar.
Mevcut ve potansiyel müşterilerinizin çevrimiçi etkinliklerinizi inceleyebilmesi ve sizinle daha rahat bir şekilde iletişim kurabilmesi için işletmeniz için sosyal bir varlık oluşturmalısınız. Satın almaya hazır olmayan tüketiciler, web sitenizdeki form aracılığıyla danışmanlık talep etmek yerine, muhtemelen bir Facebook sohbetine katılacak veya Twitter veya LinkedIn aracılığıyla ulaşacaktır.
Hedef kitlenizin hangi sosyal medya kanallarını tercih ettiğini öğrenmek için araştırma yapmanız önemlidir.
Bu öngörü ile hareket ederek, hedef kitlenizin etkileşimde bulunabileceği platformların her birinde varlığınızı optimize ettiğinizden emin olmalısınız. Ayrıca, sunduğunuz ürün ve hizmet türlerini de dikkate alarak markanıza ve mesajınıza en uygun platformu bulun.
Son olarak iş hedeflerinizi hesaba katın ve bu hedeflere ulaşmanızda sizi daha iyi destekleyecek platformları değerlendirin.
Bu, tamamen hangi mecra için sorduğunuza bağlıdır. Çünkü, her platformu optimize edilmiş bir şekilde kullanabilmeniz için karşılanması gereken parametreleri vardır.
Paylaşım sıklığı ve paylaşım zamanı sosyal platformlar arasında farklılık gösterir. Mükemmel bir sosyal medya yöneticisi bu en iyi uygulamaları bilecektir.
Sosyal medyanızı kendiniz yönetiyorsanız; gönderilerinizin sıklığı, uzunluğu ve gönderilerinizi ne zaman yayınlamanız gerektiği konusunda biraz araştırma yapmayı düşünün.
Sosyal medyada içerik yayınladığınızda, takipçileriniz ve genel sosyal medya kullanıcılarının organik olarak görmesi için bilgi paylaşmış olursunuz.
Ancak sosyal medyadaki bir reklam ücretli reklamdır.Benzersiz reklamınızı oluşturabilir, hedef kitlenizi demografik özelliklere ve ilgi alanlarına göre hedefleyebilir ve markanızın ideal tüketicinizin önünde konumlandırılmasını sağlayabilirsiniz.
Bazı sosyal medya platformları, gönderinizi daha fazla kişinin görmesini garantilemek için size organik gönderileri öne çıkarma veya cüzi bir ücret karşılığında tanıtım yapma seçeneği sunar.
Bu, özellikle iyi performans gösteren veya özel bir teklifin tanıtımını yapan gönderiler için iyi bir fikirdir. Farklı platformlarda etkileşimi artırmak için doğrudan gönderiden reklam oluşturabilir veya kanalın reklam platformu üzerinden daha gelişmiş bir reklam oluşturabilirsiniz.
Sosyal medya reklam harcamanız tamamen ayırabileceğiniz bütçe miktarına bağlıdır. Bu, özellikle pahalı bir reklam yolu değildir ancak ne kadar çok harcarsanız o kadar değer elde eder ve sonuç alırsınız.
Sosyal medya reklam harcamalarınızı da platformun sınırlamalarına uygun olacak şekilde oluşturmanız gerekir. Örneğin, Facebook’un minimum günlük reklam harcaması vardır ve yatırıma minimum harcamayla başlamanız önerilir.
Neyin işe yarayıp neyin yaramadığına dair bir fikriniz olduğunda bütçenizi artırmaya başlayabilir ve hızlı bir şekilde yatırımınızın olumlu geri dönüşünün keyfini çıkarabilirsiniz.
Kaynak :https://qoropa.com/neden-sosyal-medya-pazarlamasi-icin-qoropayi-secmelisiniz/
Mimar, Haberleri, Gelişmeler
Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya
info@insaathaberajansi.com.tr